Wednesday, January 24, 2007

Συμπαράσταση!!!

Δόξα το Θεό, ας είναι καλά ο καλός μου φίλος καλλιτέχνης και ενίοτε σκηνοθέτης Αγγελιέρι. Μόλις είχαμε μια διεξοδική συζήτηση για τα πάντα (όχι αυτά τα ασπρόμαυρα αρκουδάκια που απασχολούν τους οικολόγους) και μέσα σ’ αυτά ήταν και η Πράγα.

Ο Αγγελιέρι λοιπόν έχει επισκεφθεί την πόλη «κόσμημα του Γαλαξία» και περιχαρής τον άκουσα να συμφωνεί με τα λεγάμενά μου (και γραπτά μου σε προηγούμενο ποστ). Μου ήρθε να τον φιλήσω και να ιδρύσω τον «ελληνικό σύλλογο εχθρών της Πράγας». Δυστυχώς είναι μακριά για το πρώτο, ενώ το δεύτερο το έχει αναλάβει ο δικηγόρος και μάνατζέρ μου.

Μέχρι τώρα που λετε νόμιζα πως ήμουν μόνος μου ή σχεδόν μόνος στην Ελλάδα με αυτές τις απόψεις ή ότι έχω κάποιο κληρονομικό κουσούρι στο DNA μου (βλέπετε ούτε και στους γονείς μου άρεσε και τόσο η πόλη). Ο Αγγελιέρι τολμώ να πω με απενοχοποίησε. Του αφιερώνω το ποστ. Κάτω η Πράγα. Κάτω και η αναθεώρηση του άρθρου 16 και του άρθρου 24! (με συγχωρείτε... παρασύρθηκα)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home